sobota, 4 października 2014

Szkolenie rekrutów w Dragonusie


Dzień 1 - piątek.

     Czytając porankiem pocztę, którą dostarczył mi gołąb z gmaila natknąłem się na długo wyczekiwane nowiny - podbój był do odebrania w sklepie. Po zabójczo długim 10-minutowym wykładzie przedzwoniłem do Szymussa, z pytaniem czy nie poteścił by na nowiutkich core setach. Poza tym musiałem się nauczyć grać żeby szkolić ludzi. Odebrałem paczkę ze sklepu i pospieszyłem do kanciapy Orga. Okazało się jednak, że nieprędko przyjdzie mi się nacieszyć rozgrywką. Wreck-It Ralph okazał się całkiem przyjemnym filmem.


Epicka misja się rozpoczęła.
      Na pierwszą grę wybrałem Eladrów z domieszką ich mrocznych braci, przeciwko Chaosowi i Orkom. Szybko okazało się, że gra nie jest aż tak trudna i jak ważne są zmagania dowodzenia podczas rozgrywki. Dzięki dużej przewadze zasobów i kart przeciwnik szybko poddał grę (chaos jest strasznie łatwo skontrolować na 1 core secie).
      W drugiej grze na przeciwko siebie stanęły ponownie zastępy Eldarów i Gwardia Imperialna wspierana przez Space Marines. Tym razem rozgrywka trwała trochę dłużej, jednak dużo nielogicznych zagrać opsa szybko przechyliło szalę zwycięstwa na moją stronę.

The logic is clear.

Dzień 2 - sobota.

     Rankiem szybko złożyłem podstawowe talie dla nowych graczy i razem z Orgiem wyruszyliśmy do Dragonusa. Na miejscu czekało już kilkoro rekrutów, więc szybko wzięliśmy się do pracy.

Po wstępie i przykładowej grze rozpętała się wojna.

Drop Pod Assault prosto z piekarni.

Ciężka rozkmina nad pierwszą planetą.

Orki imba, aż mi szczęka opadła (atak obszarowy to zły pomysł).

Konsultacje z szefem.

     Na koniec chciałbym podziękować sklepowi Dragonus za udostępnienie miejsca i promocje gry oraz Lekkiemu Gryfowi za świetne zdjęcia. 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe 7 fota;p nice;) good stuff:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pro, że działasz. może zmiana czcionki? w tej polskie znaki wykoślawiają tekst nieco.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm u mnie wygląda normalnie, użyłem czcionki Cardo i z tego co wiem posiada ona polskie znaki.

      Usuń